sâmbătă, 8 iunie 2013

Întâlnirea blogosferei de turism - Hostel Pura Vida, Vama Veche

Deși, calendaristic, vara s-a instalat de câteva zile, pentru mine a venit timpul să sparg ... gheața.

Chiar dacă momentan blogul e în stare de ”idee de proiect” (dar trag tare în puținul timp liber să mai pregătesc câte ceva), în intervalul 14-16 Iunie voi participa la Întâlnirea Blogosferei de turism - Pura Vida Beach Hostel Vama Veche, organizată cu ocazia deschiderii primului Beach Hostel din România, Pura Vida Vama Veche și a lansării agenției Young Tours, dedicată călătorilor tineri și mai puțin dornici de ... all-inclusive.



De ce mă duc? Să vedem, primul și cel mai important motiv este acela că vreau să mă întâlnesc ”în carne și oase” cu bloggerii cu care am dialogat de-a lungul timpului doar virtual. Apoi, planurile de viitor se fac mai bine la o bere împreună decât fiecare cu berea lui în fața calculatorului :)

Pentru întâlnirea de la Vamă, Young Tours asigură, pe lângă cazarea gratuită la hostel, transportul pe ruta București - Vama Veche - București și o excursie în Bulgaria, în traseu fiind incluse Balchik, Capul Kaliakra, Tyulenovo și cina la ferma de scoici de la Dalboka (la care visez de când am citit prima dată despre ea, adică acum vreo 2 ani).

Pura Vida Beach Bar&Hostel Vama Veche


O noutate pentru mine o reprezintă ... cazarea la hostel. Până acum am mai dormit o singură noapte la un hostel, în China, dar nu am avut ocazia să intru în atmosfera specifică pentru că am ajuns la 2 dimineața iar la 9 deja lăsam rucsacul pregătit de plecare la recepție pentru că seara la 19 aveam avion mai departe. Nu mai spun că eram singurul ”nechinez” cazat acolo iar singura persoană care rupea câteva cuvinte în engleză era proprietăreasa :D

Ținem legătura, voi transmite de la fața locului, atât aici cât și pe facebook :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu